  • Data: 2010-12-08 17:53:01
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lesz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:752704ac-cbf5-409a-9430-a5b88ff3762b@j18g2000pr
    n.googlegroups.com...
    Panowie i Panie...
    A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś
    jeszcze byłby zainteresowany kontem premium bardzo bym prosił o
    kontakt... chetnie podjadę we wskazane miejsce w woj. śląskim/

    Zachwal trochę to konto
    Reklamę widziałem i oferta mnie nie ujęła.
    Dużo negatywów o Raiff Bank w przeszłości czytałem

    Czym jest lepsze od kont "premium" w bankach typu ING, Allianz, PKOBP i
    dlaczego warto zmienić bank na Reiff?

    Jakie są plany po złapaniu leszczy na ich utrzymanie? Popromocyjne podwyżki
    za każdą czynność, jak u konkurencji?