  • Data: 2011-03-13 17:04:39
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie doceniasz sie. Wcale nie jest to tak trudno zrobic w AB.

    Dieter

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Nie no poczekaj, chyba lepiej zacząć regularnie wpłacać na górce hossy,
    > niż
    > wyłożyć od razu wszystko? To nawet tak na logikę, bez obliczeń.

    No właśnie Dieterowi wyszło, że wtedy straty w przypadku
    jednorazowej/regularnych wpłaty/t przy wejściu na górce są mniej więcej na
    tym samym poziomie ....:

    "[...]
    <http://www.goldenline.pl/forum/1997480/co-lepsze-je
    dnorazowa-wplata-calosci-czy-comiesieczne-regularne-
    wplaty/s/2#37312906>

    @Arkadiusz Błoszyk

    1. Gdyby ktos 2 lata temu wrzucil jednorazowa kwote w WIG20, to do dzisiaj
    nie ma straty, ale ma zysk +25,72%

    2. Jeśli od tamtego momentu wpłaca co miesiac środki, czyli stosuje system
    uśredniania ceny - dziś jest na plusie +27,50%.

    W obliczeniach uwzgledniono prowizje 0.25% od kazdej transakcji.

    http://w595.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7LU68wCXDg3

    [...]".

    P.S. Coś mi się wydaje, że oprócz kolegi Architekta niewielu będzie umiało
    ruszyć ten temat w AFL....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/