  • Data: 2011-03-13 17:03:19
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No wlasnie, dlatego nawet nie zagladaj pod linki z takimi cenami szkolen, bo
    szkoda zebys sie frustrowal. Zawsze mozesz pojsc na jeden z darmowych
    wykladow i przy okazji najeść się darmowych ciastek i napić się kawy.

    D.

    Użytkownik "Lucek" napisał w wiadomości grup

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Tobie Wesolku tez by sie takie szkolenie przydalo z tego co widze. Zanim
    cos
    > palniesz i zaczniesz sie glupio nasmiewac policz, bo wyszedles na
    ignoranta.

    > Dieter

    "Biorąc pod uwagę 4 dni intensywnego szkolenia, wyceniliśmy je na 9700
    złotych."

    Trzeba być niespełna rozumu, żeby za cztery obiady w Miedzeszynie zapłacić
    9700 złotych. To mi wychodzi z "policzenia" 2425 za jeden obiad.
    Niezły Happy Meal:)))