  • Data: 2009-03-16 11:34:31
    Temat: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > złoty się umacnia i bardzo dobrze.... ok viper, ale idąc twoim tokiem
    > myślenia dlaczego rząd doprowadził w takim razie do takiego osłabienia
    > naszej waluty? skoro miał możliwości oddziaływania(teraz umacnia walutę), to
    > wystawiał obywateli na ogromny stres pozwalając na osłabienie do takich
    > poziomów(więc donek nie jest taki super jak Uważasz).... rząd ma ograniczone
    > pole manewru ale powinien werbalnie interweniować znacznie wcześniej(a w
    > mediach była wtedy cisza), dopasowujesz viper fakty do swoich przekonań
    > politycznych, nie jesteś obiektywny...  pozdr :)

    pluszak, ja się nigdy polityką nie pasjonowałem... dopiero przez tych pokurczów
    moralnych zacząłem kibicowac pltaformersom... ale na szczęście już mi
    przechodzi i znowu polityka mi zaczyna powiewac koło przyrodzenia... a Donka
    szanuję za jedno... za to że zamiast bic w sejmie pianę poszedł pokopac
    piłkę... sam bym tak zrobił... a co do interwncji to wiesz dobrze, że to jest
    ostatecznośc... nawet BOJ z tak gigantycznymi rezerwami nieraz połąmał sobie na
    interwencji ząbki... gdyby rząd wcześniej zaczął jałowo straszyc to by się
    tylko ośmieszył i pokazał słabośc... a wtedy spekulacja by sobie na złotym
    poużywała... ja wiem że jesteś bardziej pisowski niż prezio, ale patrz czasem
    na sprawy obiektywnie...