    From: "Pafcik" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Date: Mon, 16 Mar 2009 14:28:49 +0100

    > Jak bym pracował w Twojej firmie to też byś się cieszył, jakbym zamiast
    > pracować poszedł kopać piłkę?
    > Tak się dziwnie składa, że Donek pracuje w mojej firmie, częściowo to ja
    > mu płacę z moich podatków i wolałbym, żeby kopał piłkę w czasie wolnym, a
    > nie w pracy.

    też bym wolał zdecydowanie, żeby zarówno Tusk jak i cała reszta pracowali
    tak jak należy

    natomiast można się tylko pocieszać że :
    Tusk nie przedstawił fałszywego zaświadczenia by wyciagnąć 300 zł
    Tusk sfilmowany przez TVN jak gra w piłkę zamiast być w Sejmie nie rzucił
    się z pianą na ustach z oskarżeniami że oto "TV WSI" finansowana przez
    rewanżystów z Bonn i pełna agentów z ukrytej kamery go sfilmowała i jak
    wiadomo za wszystkim stoją wiadome siły

    Tusk poprostu przeprosił za swój błąd, pomyłkę i obiecał że to się więcej
    nie powtórzy

    i za to go szanuję, że jest poprostu normalny

    w porównaniu do poprzedniej ekipy już samo to wystarcza jako wielki plus,

    a obiektywnie to pewnie żebym wolał by władzę sprawowali ludzie
    krystaliczni, idealni, nieskazitelni, genialni - tylko jest jak jest, realia
    są takie jakie są, wybierając pomiędzy oszołomami a ludzmi przeciętnymi ale
    w miare normalnymi to juz wolę tych normalnych przeciętnych