  • Data: 2009-12-05 08:55:01
    Temat: Re: Do Fatso......
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:
    > Puszczanie bąków?
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1044
    >
    > "[...] Nie ma najmniejszych wątpliwości, że marksizm kulturowy jest nie do
    > pogodzenia z chrześcijaństwem, a nawet - do kohabitacji z nim, ponieważ
    > traktuje chrześcijaństwo jako jeden z najistotniejszych, a może nawet
    > najważniejszy fragment "kultury burżuazyjnej", którą zamierza całkowicie
    > wykorzenić w imię rewolucji socjalistycznej, której pierwszym etapem jest
    > właśnie przebudowa mentalności ludzkiej. Pozostawienie chrześcijaństwa w
> [...]

    Dokonujac egzegezy powyzszego tekstu chcialbym stwierdzic, ze
    Michalkiewicz ma slabo ugruntowana wiedze
    medyczna. Sodomici sa jak kazdy widzi ale to nie jakis grzech ale
    wrodzona na ogol choroba.
    Maja nieco poprzestawianie geny i na to nie ma lekarstwa. Byl pewien
    cesarz bizantyjski, ktory probowal ocalic
    swoje zboczone cesarstwo leczac pedalow metoda radykalna- po prostu ich
    kastrujac. No i oni bardzo tego nie lubili.
    Nie wyleczyl a Bizancjum upadlo.

    Antysemityzm Swinskich Ryjow(takich jak ty i Michalkiewicz na przyklad)
    bierze sie z niezrozumienia faktow.
    Zydzi moze i wierza w swoja ksiazeczke z epoki brazu, ktora im wmawia
    wyzszosc. Jest to oparte jednak na
    faktach: po prostu ty klepiesz biede gdy Zyd na ogol oplywa w dostatki.
    Po prostu umysl Zyda a wlasciwie Pseudo-
    Zyda czyli Chazara aszkenazyjskiego, funkcjonuje bardziej wydajnie. Nie
    mowie juz o tym, ze zostales splodzony wraz
    z wiekszoscia tutaj grupowiczow w oparach alkoholu, ktory sprawil ze
    plemnik tatusia juz w minucie Zero byl mocno
    zaczadzony bimbrem. Tu chodzi o wiecej. Chazar ma specjalne dopalacze w
    mozgu i to widac.

    Co do checi zniszczenia cywilizacji lacinskiej przez Pederastow i Zydow
    to Michalkiewicz ma racje. Tej cywilizacji
    nienawidzili rowniez bolszewicy, faszysci, chinczycy z Panstwa Srodka
    jak tez inne czyniki na tym padole ziemskim.
    Jakos to jednak im sie nie udalo. Chrzescijanstwo nadal prosperuje.
    ja dzis od rana ogladam film z Robertem Duvall pt Stalin. O tym jak
    niedoszly pop bizantyjski zostal nowym Bogiem.
    Ciekawe i nader pouczajace. Tez zobacz.

    fatso