  • Data: 2006-05-11 13:06:10
    Temat: Re: Do Lukasa to tylko na kawe.
    Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PBKR" <S...@S...pl> wrote in message
    news:e3v73v$fs2$1@inews.gazeta.pl...
    > to pozostaje tylko sąd który mógłby ich do tego zmusić - a w sądzie trzeba
    > by np wykazać realnie jakie poniosło sie straty itd
    >
    > .. mi
    > mbank pomyłkową blokadę 2 tygodnie wyjaśniał, a spór z Bidpayem (gdzie
    > niesłusznie pobrali opłatę) był wyjaśniany coś koło 2 miesięcy

    No właśnie. Ta bezsilność jest najgorsza. Nie chodzi tu tylko o wątek
    finansowy, ale żeby zaczęli podchodzić do tego poważnie.
    Odrobina skruchy byłaby już początkiem.

    Boję się że jak złożę reklamację to jedyne co, to jak mojej dziewczynie się
    zdarzyło, dostanę list seryjnie drukowany, z błędami ortograficznymi, z
    przeprosinami i na tym koniec.
    A chciałbym żeby ich zabolało jak nie raz mnie bolało. Może wyślę do
    szmatławego Faktu list. Oni tam lubią takie klimaty.

    --
    Pozdrawiam Waszmości
    Onufry Zagłoba