eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo Lukasa to tylko na kawe.Re: Do Lukasa to tylko na kawe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kjvirtual" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do Lukasa to tylko na kawe.
    Date: 12 May 2006 14:53:56 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 31
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <e3v73v$fs2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1147438436 18371 213.180.130.18 (12 May 2006 12:53:56
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 May 2006 12:53:56 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 87.207.197.128, 192.168.243.151
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.3)
    Gecko/20060426 Firefox/1.5.0.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:385308
    [ ukryj nagłówki ]

    > > nalóz na nich kwote 45 zl kary za spózniony dostep do srodków :)
    > > im wolno to i Tobie wolno
    >
    > tyle że oni zanim założą Ci rachunek to każą podpisać umowę w której sam sie
    > na to zgadzasz
    >
    > a Ty nie masz ich zgody na obciążanie jakąkolwiek karą więc w praktyce jeśli
    > nie pomoże pismo z prośbą o "dobrowolne poddanie się karze"
    >
    > to pozostaje tylko sąd który mógłby ich do tego zmusić - a w sądzie trzeba
    > by np wykazać realnie jakie poniosło sie straty itd
    >
    > na marginesie, te 2 dni to całkiem niezły termin na uznanie reklamacji i
    > odblokowanie środków
    > Wiem że to nie pociesza imć Zagłoby, ale mogło byc zdecydowanie gorzej, mi
    > mbank pomyłkową blokadę 2 tygodnie wyjaśniał, a spór z Bidpayem (gdzie
    > niesłusznie pobrali opłatę) był wyjaśniany coś koło 2 miesięcy
    >
    >

    W USA przy kazdej reklamacji (zlego obciazenia karty kredytowej, konta
    czekowego, itp) zwalniana jest kwota i dostepna do dyspozycji natychmiast do
    czasu rozstrzygniecia sporu. Jesli mial racje klient, to wysylaja mu przeprosiny
    i tyle i nie zwracaja wszystkie kary finansowe jakie mogl poniesc. Jednak jak
    jest wina klienta, a bank nie zawinil, to kase pobiera bank z karty
    kredytowej/konta, nawet jak tam nic nie ma, to wchodzi na debet. W USA kwestia
    niesplacanych kredytow jest bardzo dobrze unormowana :)


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1