  • Data: 2009-10-06 11:39:01
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Endriu, jeszcze przy tej okazji jedna ciekawostka dla Ciebie.
    > Może Cię to zainteresuje, może nie.
    > Byłem kilka tygodni temu na weselu i jednym z zaproszonych gości był poseł,
    > kiedyś w PIS, obecnie niezależny. Był ministrem w rządzie K.Marcinkiewicza
    > a później J.Kaczyńskiego.
    > Zamieniliśmy kilka zdań także na tematy związane z polityką.
    > Pytam go w pewnym momencie czy zna J.K.Mikke i co sądzi na jego temat i
    > programu UPR.
    > Odpowiedział mi, że kilkakrotnie spotkali się w gronie zaproszonych polityków
    > w audycjach bądź wywiadach radiowych.
> [...]

    A z kim że ty to popijasz drogi Sławku na weselach ?.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rz%C4%85d_Jaros%C5%82aw
    a_Kaczy%C5%84skiego
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rz%C4%85d_Kazimierza_Ma
    rcinkiewicza

    Czy ten bezpartyjny minister w rządach Kazia i Kaczyńskich nie nazywa
    się czasami ?.

    http://ludzie.wprost.pl/sylwetka/Ludwik-Dorn/

    Endriu