    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do fatso i JO...
    Date: Thu, 12 Nov 2009 11:44:38 +0100

    viper pisze:
    > póki głosowanie się jeszcze nie skończyło he he to mam małą prośbę... ponieważ
    > każdy z was jest legendą tej grupy opiszcie w paru słowach jej historię...
    > temat jest o tyle ciekawy, bo to chyba największa perełka polskiego usenetu,
    > może niektórym młodzianom zadrżą paluszki gdy będą tu rozrabiac... czasy się
    > zmieniają, wiele forów powstawało i padało, zaś pl.biznes.wgpw wydaje się byc
    > nieśmiertelna...

    Nie czuję się na siłach i byłoby mi niezręcznie w czasie "głosowania"
    pisać takie historie. Ktoś mógłby to potraktować, jako "kombatanctwo" i
    próbę odcinania kuponów od tego , co było i minęło.

    Założycielem grupy był, o ile pamięć mnie nie myli Jacek Wiśniewski z UW
    na serwerze PLEARN.EDU.PL

    Mogę się mylić.

    Dodam tylko, że zawsze uważałem istnienie takiej jednej niemoderowanej i
    nie poszatkowanej na wątki dotyczące poszczególnych spółek grupy, na
    której mogą wypowiadać sie na równych prawach ludzie tacy , jak Piotr
    Kuczyński, Marek Rogalski, Grzegorz Zalewski, Malin (J.Maliszewski),
    Paweł Rejczak, Tomasz Symonowicz (KatHay), M. Kiepas, T. Jaros, M.
    Pryzmont, MM, Johny, Fatso a nawet Expert i wielu innych, a z drugiej
    strony każdy z nas - zwykłych śmiertelników, było dużą wartością godną
    obrony. Z tego powodu byłem zawsze przeciwnikiem różnych rozłamów ,
    zakładania nowych forów przez osoby podobnie myślące, obrażania się itd,
    itp.

    Niestety ambicje i brak tolerancji na inne poglądy doprowadziły z czasem
    do tego, że obecnie nie ma takiego forum, a niektórzy pozakładali własne
    fora, gdzie hodują sekty swoich wielbicieli wycinając wszystkich o
    innych poglądach.

    Przez to i-net, dla sympatyka rynków giełdowych stał się (w odróżnieniu
    od tamtych czasów) nudny , jak flaki z olejem i tak rozproszony, że
    wyłowienie sensownej wypowiedzi z tych tysięcy rozproszonych prywatnych
    folwarków graniczy z cudem. Takie jest moje zdanie.

    Zresztą tak , jak w historii narodów najciekawsze są wojny, tak przy
    opisie historii takiego fragmentu i-netu najciekawsze byłyby sytuacje
    konfliktów między aktywnymi dyskutantami. Wiem coś na ten temat.

    Niestety dużą grupę uczestników takich miejsc stanowią wieczni naiwni
    liczący, że ktoś tu poda im na tacy informacje o tym jak łatwo mogą
    zarobić. Ich tak naprawdę giełda nie interesuje. Oni latami czekają na
    insajdera, który im powie - kupuj spółkę X i zdejmie z nich
    odpowiedzialność z własne decyzje, by po czasie , gdy wtopią mieli na
    kogo wylać w wulgarny sposób żale.