  • Data: 2011-03-10 14:15:29
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: " Archangell" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słowo daję nie rozumiem Cię. Nie dlatego piszę żeby sie spierać ale
    > wytłumacz mi to bardziej szczegółowo o co ci chodzi z tą rentownością
    > funduszu?

    Próbujemy ustalić w tych wszystkich wątkach jaka jest rentowność naszych
    składek wpłacanych do OFE. Ty się upierasz że rentowność za okres np od 2000
    roku do 2010 roku mozna obliczyć dzieląc wartość jednostki uczestnictwa z
    2010 roku przez wartość jednostki uczestnictwa z 2000 roku. Niestety to nie
    jest żadna rentowność wpłacanych do OFE składek. To jedynie obrazuje że
    wartość jednostki uczestnictwa wzrosła o ileś procent w ciągu 10 lat.
    Wartość jednostki uczestnictwa o tyle wzrosła a nie Twoje środki finansowe
    wpłacane do OFE.

    Arch