  • Data: 2012-03-11 00:16:12
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jjgi35$p13$1@inews.gazeta.pl...

    > Zamiast Wypasionego, kupiłem Zambrowskie. Może to i lepiej -- jest
    > chudsze.
    > Parszywego z Rypina zostało mi 6 litrów... Na trzy dni...

    Oj mlekopiju -- produktow sterylizowanych metoda UHT
    skoro tolerujesz w duzych ilosciach laktoze & nie przeszkadza ci kazeina
    / dobrze przyswajane przez cielęta, ale juz niekoniecznie dorosle osobniki
    /,
    to moze skosztuj mleka utrwalanego metoda ESL
    - Milandia (Ostrołęka (SML), Ale! Mleko (Radomsko OSM),
    Mleko Zimne (Robico ZUH), Łowickie (Łowicz OSM).

    No to zdrowko ;)