  • Data: 2011-12-09 16:32:35
    Temat: Re: Dobrze powiedziane....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:

    > "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zdefiniuj prosze "wiecej niż rzeczywiście potrzebujesz"... to moze coś
    > uradzimy.
    > Zresztą nie o to chodzi... mam nadzieje że "John Corzine" wyjaśni ten
    > model gdzie "greed is good".
    >
    > george

    Np Twoje auto. Zużywasz więcej limitowanej energii niż gdybyś korzystał z
    transportu publicznego. Twój zegarek. Możesz mieć taszy. Telefon komórkowy.
    Musi mieć tyle bajerów? Czy musisz nosić markowe ciuchy? No i konto w banku.
    Wyraźnie ci się odkłada co miesiąc. Masz lekką nadwagę. Codziennie
    przyjmujesz więcej kalorii niż potrzebujesz do funkcjonowania. Zobacz jak
    zginają Ci się ręce w łokciach. Czy nie tak samo jak mnie? Do siebie? Nie Ty
    zupełnie nie jesteś chciwy. Absolutnie nie. Ty jesteś inny. Lepszy. Ty
    jesteś Anioł. Ten od Alternatywy 4. On też nie był chciwy, tak jak Ty.
    Codziennie napędza cie do pracy nie pomnażanie własnego majątku i
    podnoszenie swojego komfortu i bezpieczeństwa tylko powiększanie dobra
    wspólnego, które tymczasowo będzie pod Twoim nadzorem. Jak robisz to dla
    mnie to od jutra możesz dać sobie spokój.