  • Data: 2011-12-11 12:23:17
    Temat: Re: Dobrze powiedziane....
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:jbsilv$rkh$1@inews.gazeta.pl...
    > Endriu: trzymaj się faktów i nie fantazjuj !!!
    > Po pierwsze K.Mikke i Michalkiewicz to nie politycy tylko bujający w
    > obłokach
    > i poruszający się oparach absurdu felietoniści i publicyści.
    >
    > Obaj tęsknią do XIX-wiecznego kapitalizmu i dyktatury zwanej monarchią
    > konstytucyjną.
    > Są i byli przeciwnikami wstąpienia Polski do UE natomiast gorącymi
    > zwolennikami wstąpienia Polski do NAFTA :-)
    >
    > K.Mikke był posłem w tzw. sejmie kontraktowym i wyróżnił się jako poseł
    > tym,
> [...]

    Zapominasz kolego XXL że chcieli oni by zyski z prywatyzowanych firm
    zasilały fundusz emerytalny do wyplacania jakiejś części emerytów obecnych-
    bo ci ludzie w sumie zlożyli sie/ pracowali na rozwój tych firm.
    A że wszystkie rządy od 89r przeżarły to wszystko to siedzisz cicho.
    Ciekawe że nic nie wspomnisz o tym jak Kuroń jako minister wpadł na cudowny
    pomysl jak zmniejszac bezrobocie- żeby ludzi wysylac na wczesniejsze
    emerytury.
    Dlaczego nic nie wspomnisz ze obaj rządali od samego początku zakazu
    uchwalania budzetu z deficytem?