  • Data: 2009-06-20 21:52:02
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:fdf09d3d-443e-4e12-87ec-2ae25612d342@v4g2000vba
    .googlegroups.com

    > Jezeli chcesz, mozesz sobie zyc bez ID - bedzie
    > Ci duzo trudniej oczywiscie, bedzie to wrecz niemozliwe, ale PRZYMUSU
    > nie ma.

    Uwierz mi bradley, że w PL też masz taką możliwość. Może brzmi to dość
    dziwnie i abstrakcyjnie ale jest to prawdą. W PL bez dowodu czy jak wy to
    tam nazywacie ID card można żyć. Oczywiście takie życie będzie wyglądło
    trudniej, będzie wręcz niemożliwe (wszystko zależy od tego jak się na to
    zapatrujemy), ale PRZYMUSU nie ma :)

    A jeżeli chodzi o prawo jazdy - ile u nas po drogach driverów śmiga bez tego
    papierka to sobie nawet nie wyobrażasz :)

    Pozdrawiam serdecznie i gorąco w ten chłodny wieczór :)