  • Data: 2009-06-20 22:21:31
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 17:52, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Uwierz mi bradley, że w PL też masz taką możliwość. Może brzmi to dość
    > dziwnie i abstrakcyjnie ale jest to prawdą. W PL bez dowodu czy jak wy to
    > tam nazywacie ID card można żyć. Oczywiście takie życie będzie wyglądło
    > trudniej, będzie wręcz niemożliwe (wszystko zależy od tego jak się na to
    > zapatrujemy), ale PRZYMUSU nie ma :)

    No jednak raczej jest. To znaczy, google nie zgadza sie z Toba w
    kwestii PRZYMUSU. :)

    Dziennik Ustaw z 1997 r. Nr 113 poz. 733

    "Art. 34. 1. Osoba będąca obywatelem polskim i zamieszkała w
    Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana posiadać dowód osobisty:
    1) od ukończenia 18 roku życia,
    2) od ukończenia 15 roku życia, jeżeli pozostaje w stosunku pracy
    lub nie zamieszkuje wspólnie z osobami, pod których władzą
    rodzicielską lub opieką się znajduje, albo nie pozostaje pod władzą
    rodzicielską lub opieką.
    2. Osoba będąca obywatelem polskim ma prawo otrzymać dowód osobisty
    od ukończenia 13 roku życia."