  • Data: 2010-06-28 09:30:53
    Temat: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ(Dominik) wrote:

    > (...)
    >
    > Sam widzisz, że niektórzy mylą prognozowanie z tradingiem. Ty, jak
    > rozumiem z tego posta, tego nie mylisz, ale pewnie wiesz, że jesteś w
    > mniejszości. Gdyby wyciąć z rynku prognozowanie, to branża
    > wokołogiełdowych mediów miałaby ciężko, a tak biznes się kręci :)
    > DJ

    Dopytuje się tylko jak można zarobić na handlu na giełdzie w oparciu o
    prognozy. Ja tego nie umiem. Nie umiem prognozować z zadowalającym
    prawdopodobieństwem i powtarzalnością. Jak stoję wobec sytuacji, że
    "prognozę mam taką ale jak się nie spełni to zrobię to" to już dla mnie
    prognozowanie nie ma sensu bo mogę rzucić monetę na początek i uruchomić
    cały proces, że jak wzrośnie to trzymam a jak spadnie to się odwracam i tak
    w kółko. Trzeba jeszcze zdefiniować kiedy uważam, że rośnie, a kiedy, że
    spada i to wszystko. Potem przetestować całość i tyle. Dziwi mnie
    zapotrzebowanie na prognozy choć ja nie znam przypadku by ktoś kto handluje
    w oparciu o prognozy zarobił. Czyli to musi być jakaś zabawa.