  • Data: 2010-06-28 11:53:23
    Temat: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli prognoza jest zbudowana na podstawie sprawdzonego narzędzia i pod to
    ryzykuje się pieniądze, to wtedy można mówić o strzale z wyznaczonym tą
    metodą potencjałem ruchu.
    Kiedy jednak prognoza nie zawiera konkretów, przede wszystkim warunków
    negacji, a opiera się tylko o niezweryfikowane widzimisię autora, to takie
    coś trader powinien odrzucać.
    Na rynku analityków i komentatorów większe wzięcie będa jednak mieli zawsze
    prognozujący nie piszący wiele o drugiej stronie medalu (czyli o
    nietrafionych prognozach i stoplossach) i tacy, którzy nie publikują na
    bieżąco wyników swoich analiz.
    W mojej ocenie wynika to z niechęci przyznawania sie do "niemania racji"
    jest tak zarówno w przypadku indywidualnych graczy jak i zawodowych anali.
    W tradingu i biznesie analitycznym siedzę jednocześnie i wiem tyle, że tylko
    intencja autora decyduje o tym czy podaje się treść przydatną w tradingu czy
    analityczny bełkot wypełniający szpalty/czas.
    DJ