    From: "b2d2" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dostałem kredyt w GE Mieszkaniowym i co teraz
    Date: Mon, 12 Aug 2002 12:03:23 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@ares.prasabalt.gda.pl

    > Lepiej jest wcześniej sprawdzić to co się pisze.

    No sorry za te zarty, ale jak cztery lata temu przymierzałem sie do kupna,
    to mnie wyszlo, ze odkladajac kazda rate na konto, to uskładam potrzebna
    kwote.(nie oszukujmy sie, koszty obslugi kredytu sa - byly wtedy
    horrendalne)
    No i zadzialalo. Jestem posiadaczem mieszkania, ale musialem sie cztery lata
    przemeczyc w wynajmowanej kawalerce. I zadnych dlugow!
    pozdr
    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."