  • Data: 2012-12-21 14:53:33
    Temat: Re: Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/21/2012 03:40 PM, Liwiusz wrote:

    > Ty z tych, co jak znajdą stówkę na ulicy, to biegną na policję? No,
    > można i tak, przyznam się bez bicia, że ja taki święty nie jestem ;)

    Bedac w Tokio - swietne miasto :) - czekajac ze znajomymi na przyjazd
    metra, podeszla do nas szybkim krokiem staruszka. Nie mowila po
    angielsku, u nas z japonskim tez na bakier, ale gestykulujac dala do
    zrozumienia, ze nie wzielismy reszty z automatu na bilety.
    Wreczyla nam te pieniadze i wrocila schodami do gory - najwyrazniej ta
    osoba nadrobila przy tym kawal drogi.

    Impressive!

    --
    Tomasz Chmielewski