  • Data: 2012-12-22 18:17:05
    Temat: Re: Dostałem skądś kasę - błąd księgowania w banku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@g...com> 8...@g...co

    : Witam, na początku grudnia (3 lub 4) na moim koncie pojawiło się 1700 zł,
    : których kompletnie się nie spodziewałem, nie wiem też skąd i od kogo one
    : zostały mi przelane. W tytule przelewu i nadawcy są tylko jakieś literki,
    : które nic nie mówią, to nawet nie są jakieś wyrazy. Nie dzwoniłem na razie
    : do banku celem wyjaśnienia tej sprawy. Na koniec miesiąca będzie mi się
    : generował wyciąg i wtedy jeszcze sprawdzę, czy ta kwota będzie na wyciągu.
    : Podejrzewam, że w systemie banku coś nie zatrybiło i nastąpiło jakieś
    : błędne księgowanie. No i teraz co z tym zrobić?

    Otworzyć darmowe konto, nazwać je -- 'sprawy niewyjaśnione' i wpłacić
    tam. ;) Komuś te pieniądze zeszły w zła stronę -- kiedyś zrozumie to
    i zacznie pieniędzy tych szukać a ślady (jak nitką do kłębka)
    doprowadzą niechybnie do Ciebie. Wówczas zwróci się do Ciebie
    z uprzejmą prośbą o zwrócenie -- i (; jakoś ;) zwrócisz.

    I teraz pytanie -- jak zwrócisz? Przecież po tym poście masa
    ludzi może zwrócić się do Ciebie z prośbą o zwrócenie tych
    pieniędzy. IMO trochę trudna sprawa, jeśli nie ma numeru
    konta nadawcy.

    (; Możesz wpłacić na Kościół -- najlepiej na mój. ;)

    Ja przed laty byłem tak głupi, że niewyjaśnione (lub wyjaśnione, ale
    jak oddać komuś, kto zmarł i nie pozostawił po sobie żadnej rodziny?)
    nadwyżki kierowałem do Kościoła.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'