  • Data: 2015-05-20 15:47:44
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-05-20, Poldek <p...@i...eu> wrote:
    [...]

    >To jest dyskusyjne i mocno indywidualne. Ja np. stoję na stanowisku,
    >że
    >dałoby się ukręcić niższą cenę najmu niż wynosiłaby rata kredytu, a
    >odkładana
    >różnica (inwestowana) z powodzeniem wystarczyłaby do kupienia
    >mieszkania za
    >gotówkę.

    Ogolnie by sie dalo, pytanie czy da sie w Polsce obecnie, a
    konkretniej w Warszawie, Poznaniu czy np Krakowie.
    Ile by to taniej mialo byc, i czy odkladajac np 400zl co miesiac
    uzbierasz na mieszkanie na starosc.
    A tu dochodza procenty, inflacja ogolna i ewentualny spadek popytu i
    cen mieszkan.

    Tak ogolnie mowiac, to cena najmu jak najbardziej powinna byc nizsza
    od raty kredytu, no bo jakby byla wyzsza czy taka sama, to po co
    wynajmowac :-)

    Ale na strazy systemu moze stac tajemnicza "zdolnosc kredytowa" czy
    "musi pan/i miec 25% wkladu wlasnego" :-)

    J.