  • Data: 2011-01-30 08:58:26
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Jan 2011 00:53:06 +0100, Piotr Gralak wrote:

    > samo przerobienie na polska S.A. nic nie zmienia, gorzej z faktem, ze
    > lada dzien sie sprzedaja przeciez.

    Myślę, że niskie kursy przewalutowania wynikają z faktu, że jest to
    jedyny EUR-bank w Polsce. Jeśli kupi to np. Rajfaj, to siłą rzeczy albo
    włączy w struktury swojego banku, albo utworzy nową strukturę (nie wiem
    jak teraz jest z uzyskaniem zezwolenia na otwarcie banku) -- bo wątpię,
    by tworzyli podobną protezę jak jest obecnie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||