    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Duży sukces byłego premiera
    Date: Thu, 16 Jul 2009 00:16:28 +0200

    From: "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl>

    e_nie_polityk.html
    | > |

    | Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

    hihi :) ja go akurat tutaj nie krytykowałam, a odniosłam się do trafności
    spostrzeżeń na jego temat :)
    Natomiast co do pełnienia przez niego funkcji premiera .. to - wybacz Jerzy -
    ale .. :(

    | Uważam, że we współczesnym modelu demokracji , gdzie bardzo trudno o to,
    | by jakakolwiek wyrazista partia polityczna miała na tyle możliwości w
    | sejmach czy parlamentach, by przeprowadzić w całości swoje wizje, tacy
    | ludzie kompromisu są niezbędni by w ogóle to mogło działać.
    |
    | Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co
    | najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.
    |
    | Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

    Tyż mam taką nadzieję, czy też raczej pewność - jako że wyraźnie było widać, że
    Buzek jest po prostu lubiany - mówię o transmisji z Brukseli ...; no a przy
    wyeksponowanych cechach jego charakteru - on jest po prostu skazany na
    powodzenie - a w przypadku Polski - na plusowe konotowanie Polski - :)

    | PS
    | W jakim jest to kontraście do stylu Tuska, który nawet , gdy zwraca się
    | z prośbą do Prezydenta o współprace, to zaczyna od "Gdyby Prezydent nie
    | przeszkadzał ..." i w ten sposób już na wstępie usztywnia pozycje do
    | negocjacji. Ponieważ chyba nie jest aż tak głupi , by tego nie rozumieć,
    | więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc
    | powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

    no, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
    wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
    jego ministrów :(
    no a to, co robi "iluzjonista" z antypisowskim temperamentem politycznym - to
    już w ogóle horror .. ! no i - oczywiście - żenada !

    pozdrówka :)
    Barbara