eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDwa banki, dwa bledy pracownikow › Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Date: Mon, 08 Nov 2010 12:34:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <ib8n8l$3eh$1@news.onet.pl>
    References: <ib8j5u$m5g$1@news.onet.pl> <uasevie3lkrj$.jmgk9neukgpc$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.151.117
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289216085 3537 81.219.151.117 (8 Nov 2010 11:34:45 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Nov 2010 11:34:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <uasevie3lkrj$.jmgk9neukgpc$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:539669
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
    >> BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
    >> tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
    >> pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
    >> wprowadzenie w blad przez pracownika.
    >
    > To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
    > usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
    > otworzyć od nowa rachunek...

    Ja bylem przekonany (prawie)*, ze zostanie pobrane 25zl, lecz pracownik
    zapewnial, ze nie.
    Powiedzialem dzis, ze jesli skarga nie zostanie uwzgledniona a oplata
    cofnieta, to rezygnuje z tej karty. Wtedy gosc zaczal, ze i tak bedzie
    oplata i czemu mam rezygnowac, skoro juz zaplacilem. Powiedzialem, ze
    mnie to nie obchodzi i czuje sie oszukany, nie chodzi tak bardzo o
    oplate. Wtedy zaczal strasznie przepraszac i powiedzial, ze skoro
    powiedzialem o tej rezygnacji i bledzie pracownika to z duza pewnoscia
    zostanie to uwzglednione. A byl to zastepca kierownika tego konkretnego
    oddzialu.

    *dlaczego prawie? kiedys to bylo konto24.pl ale jakis czas temu
    przeksztalcilem je w konto <30. Zostal ten sam numer, choc to zupelnie
    inne konto z innymi oplatami i kartami. To byl gwozdz do trumny.
    Pracownik tego nie ogarnal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1