eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymaganiaRe: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl>
    <n1f51s$nub$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n1g3cd$5kk$1@node1.news.atman.pl>
    <563b944e$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1g4kr$72m$1@node1.news.atman.pl>
    <563ba258$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1g9g9$bdk$1@node2.news.atman.pl>
    <563bb1db$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1hnqg$mmd$1@node2.news.atman.pl>
    <n1hpjh$90b$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n1i18i$31b$3@node1.news.atman.pl>
    <563cae16$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <563cae16$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Date: Fri, 6 Nov 2015 14:56:07 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <563cb17f$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.127.209
    X-Trace: 1446818175 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 83.30.127.209:57713
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617767
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:563cae16$0$22834$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Kwestia zazwyczaj jest taka, że ofiara dowiaduje się o
    >kredycie/kredytach jak komornik puka do drzwi. Wtedy jest za późno na
    >obronę - trzeba zapłacić, a potem dopiero się dochodzić. A jak akcja
    >jest "grubsza", czyli kilka kredytów plus kilka umów np z telefonią
    >komórkową to walczy na wielu frontach z kilkoma firmami
    >windykacyjnymi, które mają gdzieś jakiekolwiek tłumaczenia.
    >E-sąd wydaje tytuł egzekucyjny/wykonawczy bardzo szybko, natomiast
    >wszelkie odwołania i skargi ofiary trwają miesiącami, a na sprzeciw
    >jest już za późno, bo nakazy zapłaty trafiały pod fałszywy adres.

    Z tym ze zauwaz - wymaga to zlego adresu.
    Skan prawdziwego dowodu moze to utrudnic, gdyz adres tam jest dobry.

    Pozostaje kwestia jego nieaktualnosci (czeste), sprytu firmy
    windykacyjnej (ponoc bardzo czeste), sprytu oryginalnego wierzyciela -
    raczej rzadkie, bank chyba nie bedzie adresu celowo zmienial,
    niefrasobliwosci e-sadu - tych skanow nie ma, ale powod ma - jak ktos
    tam wpisze "umowa kredytowa zawarta z obywatelem XXX zamieszkalym w
    ...", no chyba, ze nie bedzie im sie chcialo dwa razy przepisywac i
    wpisze tylko "umowa kredytowa".

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1