  • Data: 2002-09-07 11:12:12
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: "Kruszak\(i\)" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .... dodam dalej, ze problem nalezy wyjasnic i usunac przyczyne, a
    rezygnacja z uslug bankowych to ostatecznosc !!!
    pozdrawiam

    Poza tym mam dodatkowe pytanie:
    Posiadam konto wspolne. Dokonalem zalozenia lokaty terminowej przez Online.
    Nastepnie nastepnego dnia zona z pretensjami do mnie, ze z konta "zginely"
    pieniadze :-/ - patrze i widze, ze nie widze jak po zalogowaniu sie do
    systemu przez zone niewidoczna jest lokata !!
    Czy to normalne zjawisko??
    /w/g banku - tak, poniewaz to ja zalozylem lokate i wspolne pieniadze w tym
    momencie sa tylko moje/ Przyczym dodaje, ze otwierajac lokate napisane jest,
    ze ustanowieni do konta pelnomocnicy sa tez pelnomocnikami otwieranej
    lokaty.
    Ktos mi to wyjasni?