eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski ŚląskiRe: Dziadowski Śląski
  • Data: 2002-09-07 17:00:40
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości:

    > Użytkownik "Paweł Pollak" napisał w wiadomości
    > > Chodzi o zasadę. Płacę bankowi za to, żeby konto działało sprawnie i nie
    > > widzę powodu, dla którego mam ponosić dodatkowe koszty, gdy bank źle
    > > wykonuje swoją usługę.
    >
    > Alez konto dziala sprawnie, korzystam codziennie.

    Z mojego konta? Ciekawe...

    > Tobie raczej chodzi o brak darmowej infolini technicznej.

    Nie, mnie chodzi o to, że infolinia techniczna jest w Katowicach. Na tej
    zasadzie równie dobrze mogłaby znajdować się w Holandii. Też byś wtedy
    uważał, że to nie problem?

    Paweł



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1