  • Data: 2002-09-11 08:39:30
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "Paweł Pollak" <s...@m...pl> wrote in message
    news:alcco5$d9q$1@cs.magma-net.pl...

    > Po złożeniu dyspozycji przelewu pojawia się komunikat "proszę czekać, trwa
    > komunikacja", czy coś w tym rodzaju i na tym koniec.

    Na początku wątku napisałeś że używasz również BPH.
    Ja też mam rachunki w obu tych bankach i mam podobny objaw w BSKOnline.
    Jeżeli najpierw korzystam z Sezama, wylogowuję i nie wychodząc z
    IE loguję się do ING. Wszystko działa lecz przelew nie w wychodzi.
    "Trwa komunikacja" i tyle.
    Moim zdaniem jest to spowodowane tym że oba systemy napisała (?) ta sama
    firma DR.Q i chyba coś się kłuci w nazwach klas w javie.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa