  • Data: 2002-09-08 16:31:25
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfp83$qoh$2@cs.magma-net.pl...

    > No zobacz, jaki Ty dobrze poinformowany jesteś, i konto super Ci działa,

    Wszystkie informacje ze stron Banku Slaskiego

    > Twoj
    >
    > Ciekawe, że ten IE wysypuje się czy jest źle skonfigurowany tylko w
    > przypadku
    > Śląskiego, w przypadku BPH działa, jak należy.

    A BPH chodzi na JVM? A BPH aktualizuje soft?

    > I zanim panienka dojdzie o co chodzi, zapłacę co najmniej tyle, ile za
    > miesięczne prowadzenie rachunku?

    A skad ja mam wiedziec do jakiej panienki TY zadzwoniles i o czym z nia
    rozmawiales.
    Kiedy ja potrzebowalem pomocy, to na infolinii rozmawialem z mezczyzna
    (informatykiem)
    Pomoc byla szybka i rzeczowa, rozmowe wspominam milo...

    > To nie jest osobista wycieczka, tylko stwierdzenie faktu. A że wstyd
    > reprezentować taki poziom, to się zgadzam.

    Niektorzy sie myla, ale tylko glupcy trwaja w bledzie...
    Polecam metode autorefleksji.

    > Przymiotnik od "system". Na przyszłość polecam słownik języka polskiego.

    Ot propozycja rozwiazania "problemu" komunikacji miedzy bankiem a klientem.
    Zaprawde szkoda naszego czasu.

    > Ale pomyśl przez chwilę, o czym świadczy fakt,
    > że - według Ciebie - taki problem [jaki mial Pawel Pollak] najszybciej
    podejrzewają udzielający
    > pomocy.

    Swiadczy o tym ze uzytkownicy najczesciej dzwonia do Infolinii kiedy nie
    radza sobie z wlasna przegladarka internetowa.

    Wogole to proponuje EOT bo i tak nieczego wiecej tu nie potrzebujesz, a jak
    kiedys bedzies z mial znowu jakies problemy to mam nadzieje ze bedzie Cie
    juz stac na telefon do Infolinii.

    Aleksander