  • Data: 2008-04-12 16:30:17
    Temat: Re: Dziwne praktyki w mBanku
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i poniekąd mają rację, ale czy wygrają z systemem?

    > to nie jego wina, ale brak ww. dokumentu może być dla niego utrudnieniem

    Akurat jestem świeżo po pyskówce z policjantem. Zatrzymał do rutynowej
    kontroli i oprócz dokumentów pojazdu zażyczył sobie DO. Najpierw kilka zdań na
    temat po co mu to kiedy w prawku jest fotka, ale daję mu książeczkę. I
    zdziwko. Panie to jest nie ważne. No to zapytałem go czy umie czytać i czy wie
    co to znaczy bezterminowo. Na to on, ale panie przecież trąbili w radio i w TV
    że tracą ważność. To ja z kolei grzecznie pytam czy jest jakiś obowiązek
    oglądania TV lub słuchania radia. Ja pracuje, duperelami się nie zajmuję,
    dowód mam bezterminowy i w idealnym stanie, więc czegoś nie rozumiem. A jeżeli
    coś jest nie tak to mogli mnie zawiadomić że coś mam zrobić albo czegoś nie
    robić. US mnie znajduje jak trzeba to listonosz też znajdzie. No i Pan
    policjant teatralnym szeptem stwierdził że jemu też to wisi martwym bykiem,
    ale taki mają prikaz. A teraz spieprzaj Pan i nie pokazuj tych kartek. Na tym
    się zakończyło. Czyli policjant też człowiek.
    Pozdrówka.

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji