eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-14 16:46:48
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >To nie jest kwestia scisla. Podpisy zawsze sie roznia, bo jednak osoba
    >nie wykona 2 identycznych. Jesli podpisy roznily sie tak, ze sprzedawca
    >powinien nabrac podejrzen (ktore mogly zostac oczywiscie rozwiane
    >pokazaniem dowodu tozsamosci)

    Jeżeli podpis na karcie i podpis złożony przez klienta różnią się
    w taki sposób, że sprzedawca powinien nabrać podejrzeń, to podejrzenia
    te nie mogą być w żaden sposób rozwiane (poprzez okazywanie dokumentów
    tożsamości itp.). Obowiązkiem sprzedawcy jest odrzucić taką transakcję
    niezależnie od tego co i jak udowodni mu posiadacz karty.

    Wynika to z faktu, że sprzedawcę w razie jakichkolwiek późniejszych
    wątpliwości czy reklamacji zawsze obowiązuję wyłącznie zgodność
    podpisów, a informacje typu "sprawdziłem dokument tożsamości"
    nie mają w tym momencie większego znaczenia np. dla banku, który
    wydał kartę bo sprzedawca nie jest w stanie tego udowodnić, iż
    faktycznie jakikolwiek dokument sprawdził.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1