eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawieRe: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
  • Data: 2002-01-15 15:13:51
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Tue, Jan 15, 2002 at 03:30:15PM +0100, MK wrote:

    > Proponuje podzielic pytania tak:
    >
    > 1/ Czy sprzedawca moze zadac okazania DO?
    > 2/ Czy moze zatrzymac karte bez wyraznego, kazdorazowo wydanego polecenia
    > przez CA w przypadku niepotwierdzenia swojej tozsamosci dodatkowym
    > dokumentem przez posiadacza? [+ ew. Co powinien w takim przypadku zrobic
    > akceptant?]
    > 3/ W jakich okolicznosciach karta moze zostac zatrzymana przez akceptanta?
    >
    > Maciej

    Ponizej oficjalna odpowiedz
    (Message-ID: <O...@p...com
    .pl>) maila jaki
    dostalem od Renaty Gawkowskiej z Polcardu:


    > 1/ Czy sprzedawca moze zadac okazania DO?
    >
    > moze poprosic o pokazanie dowodu, jesli ma uzasadnione watpliwosci
    > dotyczace tego czy osoba poslugujaca sie karta jest ta, ktora ma do
    > tego prawo.
    >
    > 2/ Czy moze zatrzymac karte bez wyraznego, kazdorazowo wydanego
    > polecenia przez CA w przypadku niepotwierdzenia swojej tozsamosci
    > dodatkowym dokumentem przez posiadacza? [+ ew. Co powinien w takim
    > przypadku zrobic akceptant?]
    >
    > polecenie zatrzymania karty jest generowane przez CA. Niewyrazenie
    > zgody na potwierdzenie tozsamosci moze za strony sprzedajacego
    > skutkowac jedynie odmowa realizacji transakcji.
    >
    > 3/ W jakich okolicznosciach karta moze zostac zatrzymana przez
    > akceptanta?
    >
    > taka wiedza przekazywana jest akceptantom podczas szkolen i w
    > materialach szkoleniowych

    Uzuplenienie (ustno/telefoniczne):

    Enigmatycznosc sformulowan (zwlaszcza punkt 3) jest zwiazana z tym ze
    niestety liste czytaja osoby ktore nie zawsze powinny wiedziec kiedy
    merchant ma prawo poprosic o wylegitymowanie.

    Renata zwrocila mi uwage ze w Polcard, podobnie jak kazdy inny
    aklajer, w sytuacji watpliwej staje po stronie merchanta, nie klienta
    czy banku.

    Prosze zwrocic uwage na nastepujace sformulowania:

    . uzasadnione watpliwosci
    . jedynie odmowa rezygnacji transakcji


    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1