eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEUROBANK jak zwykle kradnieRe: EUROBANK jak zwykle kradnie
  • Data: 2011-04-11 17:29:49
    Temat: Re: EUROBANK jak zwykle kradnie
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 19:26:16 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    >> Ale po co chodzić? Wszystkie reklamacje składałem pocztą wewnętrzną.
    >> Odpowiedź przychodziła na papierze bo uparcie odmawiam podawania danych
    >> gdy do mnie dzwonią :).
    > Po to aby pozamykać konta w tym para czymś?

    "Po raz kolejny jestem zmuszony udać się do ..." A wcześniej to chodziłeś
    po co? Ja rozumiem, że niektórzy mają przyzwyczajenia z banków w stylu
    BZWBK, że bez wizyty w oddziale nic się nie załatwi, ale mamy XXI wiek i w
    większości prostych spraw wystarczy poczta wewnętrzna/telefon.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1