  • Data: 2007-07-07 10:27:29
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" napisał w wiadomości

    > Po prostu masz pecha i ja bym zrezygnowal.

    Ja też bym zrezygnował, ale bank ma już moją podpisaną umowę, a żeby złożyć
    jej wypowiedzenie muszę mieć zakończoną całą procedurę wydawania karty. Nie
    pasuje mi sytuacja że przez telefon powiedzą mi: anulowaliśmy Panu umowę, a
    ja nie będę miał na to żadnego papierka. Później po roku się okaże że jednak
    nie anulowali itd itp. Więc poczekam do zakończenia wydawania karty.

    > Z bankami (wszystkimi!) jest tak, ze albo cos sie zalatwia szybko albo nie
    > zalatwia sie nigdy. Ja akurat w Millenium wszystko zalatwilem z KK
    > wyjatkowo sprawnie. Ale to za drugim razem, bo za pierwszym bylo podobnie
    > (odczekalem miesiac czy dwa i od nowa zlozylem wniosek).

    A ja miałem odwrotnie, z dwa lata temu przenosiłem tam też kartę, ale w
    oddziale, i wszystko zajęło około 3 tyg. . A teraz kto to wie.