  • Data: 2007-07-06 20:07:50
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znacznik napisał(a):
    > Ciąg dalszy zgadywanki. Dzsiaj na infolini dowiedziałem się że kurier
    > (był u mnie 3 tyg. temu) nie dostarczył jeszcze do banku podpisanych
    > dokumentów. Mam pytanie, ile maksymalnie czekaliście na kartę kredytową
    > od złożenia wniosku do otrzymania karty???? Bo to już chyba jakaś przesada.

    Po prostu masz pecha i ja bym zrezygnowal. Z bankami (wszystkimi!) jest
    tak, ze albo cos sie zalatwia szybko albo nie zalatwia sie nigdy. Ja
    akurat w Millenium wszystko zalatwilem z KK wyjatkowo sprawnie. Ale to
    za drugim razem, bo za pierwszym bylo podobnie (odczekalem miesiac czy
    dwa i od nowa zlozylem wniosek).

    Natomiast Multi, gdzie ostatnio mialem znacze wplywy na konto znowu mi
    nie chce podwyzszyc limitu na KK. Dodam, ze przez 3 miesiace wyrobilem
    juz prawie limit zwalniajacy z oplaty rocznej (wszystko splacane w 100%)
    ale jestem chyba nadal dla nich zbyt malo wiarygodny. Paranoja jakas...
    Za to dowiedzialem sie ze oni licza tylko wplywy na konto (i to
    przelewy, wplatomat sie w ogole nie liczy!), ktore sa zatytulowane
    "wplyw wynagrodzenia" itp. Czyli jak ktos mi wplaci pieniadze jako "Jan
    Kowalski - wplata za to i za to" to Multi juz tego nie liczy. Paranoja
    x2. Mam powoli dosyc tego banku i ich pelnego sztywniactwa.

    Szkoda, ze maja calkiem przyzwoita oferte i jakos nie bardzo widze,
    gdzie moglbym sie przeniesc...

    --
    pozdrawiam
    Mithos