  • Data: 2007-07-07 12:53:13
    Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Żeby złożyć wypowiedzenie musisz:
    > 1. napisać wypowiedzenie tejże umowy (niniejszym wypowiadam umowę
    > nr. .... zawartą dnia ...... między ......)
    > 2. dostarczyć do banku, najlepiej tak żeby mieć potwierdzenie tego
    > dostarczenia.
    >
    > Żadna procedura wydawania karty nie jest do tego potrzebna.
    >
    > p. m.

    A no właśnie, też wydawało mi się że to takie proste, ale. Aby zarejestrować
    w oddziale wypowiedzenie, muszą najpierw mieć w systemie wydaną kartę i
    umowę do której jest to wypowiedzenie. Natomiast na infolini nawet nie
    potrafią powiedzieć jaki jest status wniosku. Słyszałem już następujące
    wersje: Karta już dawno została do Pana wysłana, Karta została wysłana, więc
    ją zastrzegę i wyślę nową. Musi Pan dostarczyć wyciągi (to słyszałem 3 razy
    dokładnie, po czym mieli to sprawdzić i oddzwonić), Podpisana umowa jeszcze
    nie dotarła do banku od kuriera, i jeszcze jedna chyba wersja. No i tu jest
    problem. Bo teoretycznie wniosek jest nadal nie zamknięty, natomiast bank ma
    (chyba) już moją podpisaną umowę i ja mam podpisaną przez bank (z numerem
    karty, kontem do spłat itd.). Poczekam jeszcze te z 3 miesiące i zobaczymy
    jaki będą mieć czas.