eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspresowe telefony z MilleRe: Ekspresowe telefony z Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Znacznik" <z...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Date: Sat, 7 Jul 2007 14:53:13 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <f6o2bq$vsj$1@news.onet.pl>
    References: <p...@g...com><3...@n...onet.
    pl> <f6l1i8$ahm$1@news.onet.pl><f6lpeh$n2v$1@news.onet.pl>
    <f6m9id$98s$1@news.onet.pl><f6npqv$a8k$1@news.onet.pl>
    <p...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.168.106.29
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1183812794 32659 83.168.106.29 (7 Jul 2007 12:53:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Jul 2007 12:53:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Sender: mfkASFkQR72kabIsAYRcag==
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:420078
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Żeby złożyć wypowiedzenie musisz:
    > 1. napisać wypowiedzenie tejże umowy (niniejszym wypowiadam umowę
    > nr. .... zawartą dnia ...... między ......)
    > 2. dostarczyć do banku, najlepiej tak żeby mieć potwierdzenie tego
    > dostarczenia.
    >
    > Żadna procedura wydawania karty nie jest do tego potrzebna.
    >
    > p. m.

    A no właśnie, też wydawało mi się że to takie proste, ale. Aby zarejestrować
    w oddziale wypowiedzenie, muszą najpierw mieć w systemie wydaną kartę i
    umowę do której jest to wypowiedzenie. Natomiast na infolini nawet nie
    potrafią powiedzieć jaki jest status wniosku. Słyszałem już następujące
    wersje: Karta już dawno została do Pana wysłana, Karta została wysłana, więc
    ją zastrzegę i wyślę nową. Musi Pan dostarczyć wyciągi (to słyszałem 3 razy
    dokładnie, po czym mieli to sprawdzić i oddzwonić), Podpisana umowa jeszcze
    nie dotarła do banku od kuriera, i jeszcze jedna chyba wersja. No i tu jest
    problem. Bo teoretycznie wniosek jest nadal nie zamknięty, natomiast bank ma
    (chyba) już moją podpisaną umowę i ja mam podpisaną przez bank (z numerem
    karty, kontem do spłat itd.). Poczekam jeszcze te z 3 miesiące i zobaczymy
    jaki będą mieć czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1