eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzieńRe: [Eurobank][Meritum]Jak straciae sporo kasy w jeden dzien
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Eurobank][Meritum]Jak straciae sporo kasy w jeden dzien
    Date: Mon, 8 Feb 2010 17:01:54 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <hkpcdf$ijs$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <o...@p...corp.microstrategy.com>
    <hkgt67$lpq$1@inews.gazeta.pl> <d...@k...kojer>
    <o...@p...corp.microstrategy.com>
    <hkh0ol$vd$1@node2.news.atman.pl> <hkhinh$8nf$1@news.onet.pl>
    <1qd32qawqgb9p$.dlg@kojer.kojer> <hknr3q$l45$1@news.onet.pl>
    <o...@p...corp.microstrategy.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1265644784 19068 87.239.217.30 (8 Feb 2010 15:59:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Feb 2010 15:59:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <o...@p...corp.microstrategy.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetId: 658D0A27A8F2333532C0
    X-EsetScannerBuild: 6558
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517649
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Magniana" <...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@p...corp.mi
    crostrategy.com...

    > Jak widać na razie nie, na chwilę obecną nadal kasy brak i mam czekać.
    > Ciekawe czy będą takie same standardy jak w Multibanku. Moja reklamacja w
    > Multi ma 2 miesiące otrzymałem już drugi mail typu:
    >
    > "Szanowny Panie,
    > prosimy przyjąć nasze przeprosiny za przedłużający się czas
    > rozpatrzenia złożonej przez Pana reklamacji, jednak w chwili obecnej
    > trwają nadal
    > czynności wyjaśniające."
    >
    > Sprawa dotyczy pobrania opłaty za kartę do netu mimo że dla Multi AQ
    > Intensive taka karta jest bezpłatna. Państwo w Multi przez ponad 2
    > miesiące jak rozumiem studiują TOiP

    Moja reklamacja o podobnym stopniu trudności ma już ponad 100 dni i
    prawdopodobnie 12/13 lutego dostanę kolejnego maila o zacytowanej przez
    Ciebie treści.

    Jakość obsługi reklamacji w Multibanku jest fatalna. Jak się porówna choćby
    z ING czy Rajfim nawet w zwykłej ofercie, a nie ofertach o podwyższonym
    standardzie jaką podobno jest Aquarius, to dramat.

    Wniosek jest jeden: dla Multibanku klient detaliczny nie jest obecnie warty
    większej uwagi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1