  • Data: 2009-04-22 17:23:38
    Temat: Re: Eurobank -- dwa przelewy zamiast jednego
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Ra" gskrqt$29q$...@n...news.atman.pl

    > Bezdyskusyjna -- w tej sprawie rozmawiałem z jedną z pracowniczek
    > Eurobanku.
    pracownicy często nie znają tak dokładnie w szczegółach jak działa ich
    system informatyczny dla warunków brzegowych

    > Oba przelewy zleciłem przed 17 kwietnia. Jedno jako stałe, drugie jako
    > jednorazowe.
    >
    > Co więcej -- bank sam wyraża zdziwienie co do tego, że pieniądze zeszły,
    > choć do
    > ostatniej sesji ich nie było. Od czasu do czasu bank zauważa, że być
    > może jednak
    > były, choć w tej sprawie aktywowany został kanał telefoniczny i zostało
    > ustalone,
    > że pieniędzy nie było aż do 19 godziny.
    faktem jest że system jest trochę niestandartowy
    zleciłem właśnie - godz. 19.18 przelew do innego banku, status od razu
    jest wykonany i nie widzę możliwości anulowania choć na logikę mógłby i
    powinien być