    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank i tokenGSM
    Date: Fri, 20 Jun 2008 15:04:15 +0200
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Fri, 20 Jun 2008 14:53:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ty jesteś tak głupi, czy tylko takiego udajesz? :)
    > Token mi mówi, na jakie konto chcę przelać pieniądze.
    > Skąd on to wie? Ja mu tego nie mówię.
    > Ja mówię Eurobankowi za pośrednictwem internetu.

    Będę pisać powoli. Krótkimi zdaniami.
    Dane do przelewu wpisujesz w eurobank online.
    Eurobank online generuje numerek. W numerku zakodowane są: typ transakcji i
    dodatkowe informacje. Na przykład kwota i 4 cyferki z numeru konta. Tego
    konta co go wpisałeś w www. Wklepujesz numerek do telefonu do tokena gsm.
    On odkodowuje zaszyfrowane dane. Wyświetla ci je. Potwierdzasz a on
    generuje token. Wpisujesz go w eurobank online (www). system sprawdza czy
    token jest właściwy. Realizuje transakcje.
    Prościej wytłumaczyć nie potrafie.
    Jesli dalej nie rozumiesz to przyjmij, że to wróżki.