    From: "Mariusz " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - kara za zerwanie lokat, autoryzacja tokenem
    Date: Thu, 23 Apr 2009 10:23:57 +0000 (UTC)

    Kurde, a nie ma kogos kto to przerabial, tzn mial lokate 7dniowa odnawialna i
    ja zakonczyl?? Przeciez to jest PARODIA zeby w przypadku 7dniowej lokaty
    dzialal przepis o 10dniach od daty zalozenia lokaty!!!!
    Nie moge w to uwierzyc - o tym ze Eurobank chcial mnie oszukac na lokacie
    negocjowanej (po dniu od zalozenia lokaty jej oprocentowanie zmienilo sie na
    nizsze) nie chcialo mi sie pisac bo uwazalem ze to jakis blad albo
    niedopatrzenie. Ale widze ze do tego banku trzeba z kazda sprawa podchodzic
    jak do jeza...
    Jest tu ktos z EB - nie mozna tego zmienic???