    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank nadgorliwy...
    Date: Mon, 19 Oct 2009 01:04:33 +0200

    <z...@o...pl> 5...@n...onet.pl

    > Leszku, te 1301 zł zniknęło na zawsze czy tylko sie 1 dzień spóźniło?

    Chyba opisałem wyraźnie. :)

    Miał być jeden przelew, poszły dwa. Na dodatek tuż po zleceniu był ślad tylko
    jednego.

    Na szczęście poszły z mego na mój, ale co by było, gdyby poszły na obcy?
    Wyobraź sobie, że masz mi zapłacić 1300 złotych a Eurbank śle to
    dwukrotnie i ja nie chcę Ci odesłać. :)

    -=-

    BTW -- bank forda to dziadostwo i złodziejstwo. Nie dość, że nie uszanowali
    podwójnej raty za Volvo, to jeszcze naliczyli niesłusznie odsetki karne
    w wysokości 80 groszy i skierowali sprawę do BIKu, blokując ,,zdolność
    kredytową''. Gdybym nie zerwał ścięgna w 2007 roku, kupiłbym forda zamiast
    volvo. A ponoć zerwanie owego ścięgna było karą Bożą za skrytykowanie
    poczynań Wielebnego Ojca Założyciela Dyrektora etcetera, etcetera itd., itd...

    Ooops... A miałem nie zadzierać z czarnuchami przez jakiś czas...
    Znaczy -- z czarnymi, nie z czarnuchami...
    Plącze mi się wszystko...
    To z wrażenia...
    Tak, tak.. Rozmyślam nadal o tej szesnastolatce z Zasuszonej Woli...

    W życiu zakochałem się tylko jeden raz. To znaczy -- w tym, aktualnym życiu...
    W reinkarnację nie wierzę. :) I to zakochałem od tak zwanego pierwszego
    spojrzenia czy jak się to mówi...

    Zaraz mnie będą kąsać moralno-życzliwi...
    I tylko lekarze (głównie lekarki) będą mi powtarzać, że powinienem szukać
    sobie młodej laski/dziewczyny, która mnie rozćwiczy, jeśli chcę żyć...
    Oczywiście lekarze dodają -- nie za młodej!!! Takiej po piętnastym roku życia... :)

    Jeden lekarz niemal drwił ze mnie, dając mi do zrozumienia, że zawracam mu głowę,
    podczas gdy obaj wiemy, że jedynym antidotum na moje bolączki jest nadmobilna
    nastolatka... :)
    (nawet nie wie o tym, że byłaby wręcz panaceum -- i to nie tylko na moje bolączki)
    Inne reprezentantki w białych kitlach kiwały głowami i patrzyły na mnie jak na
    zwyrodnialca,
    obarczając winą (braku panienki/dziewczyny u mego tak zwanego boku) jedynie mnie...

    Gdy kurowałem swoje oskrzela stał się cud nad cuda i moja rodzicielka nie tylko mnie
    odwiedzała, przynosząc owoce i inne jadło, lecz nawet obejrzała moje zdjęcia i
    niestety
    za późno ugryzła się w język... Na szczęście byłem w dobrym nastroju i nie buchnęły
    kłęby
    dymu, nikt nie spłonął, a jedynie z oburzeniem zauważyłem:

    -- Ładna?!?! Ładniejszej nie znajdziesz!!!

    Mama pojęła w tak zwany mig, że popełniła co najmniej nietakt, nazywając ją ładną
    dziewczyną... :)
    I jak zrozumiałem, postanowiła, iż w przyszłości będzie nieco ;) roztropniejsza...
    Życie ludzkie jest cenne, po co je tracić z powodu przejęzyczenia czy nieuwagi...
    Jak już ktoś musi powiedzieć o niej 'ładna', niech to mówi tak, abym tego nigdy nie
    usłyszał... :)

    Wracając do banku forda i zerwanego ścięgna. Dziwna ta kara Boża -- chyba raczej
    nagroda. :)
    Inna sprawa, że volvo choć milczy, daje mi do zrozumienia, że lekarze mają co
    najmniej rację... :)
    Zatkane (jak jedna z lekarek ze złośliwością uznała -- spermą) oskrzela budzą
    przemyślenia
    i ukazują Boską dobroć oraz ludzką nieuwagę i bezczynność (a może ślepotę) na dobroć
    Bożą...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'