  • Data: 2009-07-02 10:38:35
    Temat: Re: Eurobank - odwołanie zlecenia
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 12:25:00 +0200, Szymon napisał(a):

    > Ba! Nie dość, że dało się anulować to jeszcze był komunikat o anulowaniu ;-)
    > Reklamacja zgłoszona. Mam mieć odpowiedź na piśmie, choć wczoraj też
    > dzwonili. Zasadniczo gdzies tam w regulaminie jest, że anulowanie zlecenia
    > jest skuteczne na dzień wcześniej.

    Ano jest, no to niestety kiepsko widzę reklamację.

    § 17
    7. Odwołanie zlecenia, o którym mowa w ust. 1, bedzie miało skutek:
    a) w przypadku zlecenia jednorazowego - jeżeli ma miejsce na co najmniej
    jeden dzien przed realizacja zlecenia,
    b) w przypadku zlecenia stałego:
    a. w dniu złożenia odwołania, jeżeli dzien ten nie jest dniem realizacji
    zlecenia,
    b. dzien po złożeniu odwołania, jeżeli dzien złożenia odwołania jest dniem
    realizacji zlecenia.

    --
    Kojer