    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Date: Mon, 15 Mar 2010 22:40:50 +0100
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 20:55:51 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > ... Jakby to było moje główne konto ... ale tak.

    Moje jest, do niedawna miałem tylko je (reszte pozamykałem) + nieużywane w
    mbanku. Jak rozumiem twoim głównym jest Alior?

    > W nocy system się po
    > prostu robi off. Możesz coś zrobić, ale nie widzisz zmian.

    Nie robię przelewów w nocy, a jak już robię to akurat nie muszę widzieć
    zmian, wązne by rano było ok.

    > Takie
    > średniowiecze mam w Polbanku, ale tam mnie leczą z tego bardzo skutecznie
    > pełną darmowością i kursami walut w EB niestety nie.

    Też od niedawna mam, używam KK, mocnooszczędzających i automatycznej spłaty
    KK z nich. Na razie się sprawdza ale nie wymagam zbyt wiele. No i w
    porównaniu do tego co było półtora roku temu to zdecydowanie się poprawiło,
    w EB w zasadzie stagnacja od wprowadzenia rachunków oszczędnościowych.

    > Przelewy z datą
    > przyszłą też są wkurzające, bo kasa musi dzień prędzej wisieć na ROR.

    Całkiem niedawno było, że podobno nie musi aczkolwiek moje testy dowodziły
    czego innego.

    > Teraz dochodzi ten problem z sesjami. Teraz jest tak, że nie idzie I
    > sesją tylko II, ale zaraz się może okazać, że nie poszło dzisiaj tylko
    > jutro albo po jutrze i co wtedy?

    Nie demonizowłabym. Tak btw to podają gdzieś oficjalnie godziny wysyłania i
    księgowania eliksirów?

    --
    Kojer