  • Data: 2011-03-30 11:44:35
    Temat: Re: Eurobank - problem z przelewami wewnętrznymi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 12:55, luc <b...@g...net> wrote:
    > Narobili bajerów ostatnio, to teraz podstawowe funkcje nie działają.
    >
    > Chciałem dziś posłać kasę na spłatę KK w innym banku. Przelewy
    > wewnętrzne tkwią w blokadach, nie da się więc kasy wypchnąć na
    > zewnątrz. Na moje pytanie, co się dzieje odpisali:
    >
    > ========================
    > Uprzejmie informujemy, że w dniu 30-03-2011 występują opóźnienia w
    > zaczytywaniu informacji w serwisie eurobank online ze względu na brak
    > synchronizacji danych w systemach informatycznych. Problem jest znany
    > Bankowi i obecnie trwają prace nad jego rozwiązaniem. Prosimy o
> [...]

    Fajno....
    Tylko co z pominieta w ten sposób sesja elixiru?

    Co do bajerów - jest pełno rzeczy, a brak najprostszej opcji - mamy
    odbiorce i chcemy sprawdzic historie transakcji.
    podobnie w przypadku przelewów przychodzacych.
    ogólnie - brak opcji przeszukiwania po nazwie odbiorcy czy nadawcy i
    po całym czy części, numeru konta.

    Przynajmniej ja sie powyższych ni edoszukałem.