    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Euronet] ciekawostka
    Date: Tue, 01 Jun 2010 11:26:36 -0500

    Marx wrote:
    > W dniu 2010-05-31 17:46, witek pisze:
    >> No sorry. A kto ma to robić jak nie ty?
    > program komputerowy?

    moze byc. Kup sobie jakikolwiek i niech za ciebie pilnuje twojej kasy.

    > idealne dla banku - plac za to czego nie potrzebujesz (ja np
    > zlikwidowalem limit po pierwszym roku jego nieuzywania)

    w jakim banku overdraft jest płatny?

    > jak ktos uwaza ze potrzebuje "limit w koncie" to juz jego problem...

    oczywiscie.
    jesli potrafisz liczyc wlasną kasę i wiedzieć ile jej maszs, to jak
    nabardziej żadnego limitu czy kredytu nie potrzebujesz.
    TO jest dla tych dla których matematyka jest za trudna.

    > jak tak nie jest to oprogramowanie jest do dupy.

    oprogramowanie nie jest od dupy.

    Kup coś za granicą. Autoryzacja będzie na chwilę zakupu po bieżącym kursie,
    Rozliczenie będzie za dwa dni po kursie "za dwa dni", który będzie już
    inny. Wyższy lub niższy.

    To teraz siadaj i napisz program, który zrobi ci blokadę na kwotę po
    krusie za dwa dni.

    > to tak jak bys dostal wyplate w kopercie, ale to nie znaczy ze "wszystko
    > mozesz z niej wydac"

    jak wyżej.

    > Albo wyobraz sobie ze system jest tak skonstruowany ze blokady sie
    > wogole nie zakladaja

    a nie może tak być.
    Blokada jest dla banku, zeby zagwarantowac sobie pieniądze na spłatę
    obciążenie, które przyjdzie. Nie dla ciebie.

    (a co, w koncu to system banku, moga zrobic jak
    > chca).

    a nie?

    > No to teraz karteczka i olowek w dlon, i notuj wszystkie
    > transakcje, powodzenia.

    wszystkie metody dozwolone.