  • Data: 2009-02-20 08:26:07
    Temat: Re: Europejscy "demokraci"
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Barbara wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Twoje argumenty są wyjątkowo stronnicze! i, oczywiście, nieprawdziwe.

    Do opinii każdy ma prawo. Dobrze ją poprzeć jakimś argumentem.

    > Musisz cofnąć się do czasu "początku", a tym samym warunków, na jakich
    > wchodziliśmy w te struktury. teraz usiłuje się nas ubezwłasnowolnić. No i
    > tu - brak zgody!

    Znów coś napisane było małym druczkiem, a Polacy lekko niedowidzą.

    > I tak nie pojmuję jak mogło dojść do wyrażenia zgody na akceptację
    > Traktatu przez polski sejm, a nie w referendum.

    Takie prawo w Polsce jest i tyle. Ale nic nie stoi na przeszkodzie byś
    zebrała odpowiednią ilość popleczników i uratowała Polskę przed tymi
    krwiopijcami. Wyciągnij nas z UE