    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: FM Bank udostępnia adresy e-mail
    Date: Fri, 26 Mar 2010 11:23:21 +0100

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87sk7no6a4.fsf@alfa.kjonca...
    > Nie chce mi się szukać, ale to co powiedziałem to jest +- stanowisko
    > giodo.

    http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/973/j/pl/

    "Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), za dane osobowe
    uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do
    zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest
    osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w
    szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub
    kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne,
    fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne (art. 6 ust. 2
    ustawy). Stosownie do ust. 3 powołanego przepisu, informacji nie uważa się
    za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to
    nadmiernych kosztów, czasu i działań."

    Krzysiek