  • Data: 2010-03-10 19:34:43
    Temat: Re: FM --> samowylogowanie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    pyrtek <u...@n...com> writes:

> [...]
    [...]
    > Jeśli łączysz się z siecią zabezpieczoną, czyli w poł. szyfrowanym, to
    > to samo może zrobić operator tego AP-ka.
    > Strony banków i parę innych są szyfrowane (dokładniej: inf. w obie
    > strony jest przekazywana jako szyfrowana), na szczęście.
    > Jednak nie wszystkie konta pocztowe. Tamtędy się to zaczyna. Podgląda
    > się pocztę. Podsuwa się klientowi trojana z keylogerem jako mejl od

    1. tylko w tej chwili spora część kont pocztowych ma STARTTLS
    2. Z wcześniejszego Twojego posta wynikało, że samo łączenie sie przez
    nieszyfrowane Wifi jest czymś "strasznie niebezpiecznym", podczas gdy
    nie jest bardziej niebezpieczne od korzystania z, powiedzmy, Neostrady.
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.